Wednesday, December 2, 2009

The Rolling Stone

The Rolling Stone
Efter en ansträngade dag ska jag åka hem till missemussen och äta kycklingwok (ännu godare idag, när det stått och mojsat till sig). Imorgon ska vi filma på Mittuniversitetet, jag ska "bara" skriva ut de nya manussidorna. Ikväll måste jag plugga repliker!

Jag skickade iväg sex färdiga julkort till mamma och pappa idag. Jag hoppas att dom tycker om dom! Har sex stycken kvar att färdigställa.

Jag var inne i en ny inredningsbutik idag. Väldigt trevlig ägare, jag skulle maila några länkar till henne om dansk design. Kul! Jag var på Friskis i tisdags, men det var ett urdåligt pass tyvärr. Vår vanliga ledare var sjuk och hade ersatts av en tant som brukar leda seniorgympa. Det var pinsamt dåligt, värst var musiken. Det är musiken som gör det enkelt att träna, så pensionärsmusiken störde mig skapligt.

The Rolling Stone Magazine har alltid haft så otroligt häftiga omslag! Det här är ett av dom senaste. The rise of Lady GaGa - världens bästa rubrik ju!

1988 fick Cosby-dottern Lisa Bonet pryda omslaget - även hon lättklädd (dom flesta är det av någon anledning...)

Source: junkfoodbaby.blogspot.com

No comments:

Post a Comment