Wednesday, March 17, 2010

Oscarsgalan. Jippie.

Oscarsgalan. Jippie.
Det är äntligen dags för den Årliga underbara Oscarsgalan, och det nu i natt. Precis som de senaste åren så sänder Kanal 9 den. (Helt ofattbart Att inte SVT eller Någon av de större kanalerna har Köpt Rättigheterna för övrigt.) Precis som tidigare år, då jag Fått se Ett sammandrag av Oscarsgalan Flera dagar efter Alla andra filmfantaster, så har jag försökt Få i Kanal 9 på min teve , en kanal som för övrigt ska Ingå i basutbudet. Precis som tidigare år så kan jag ändå Int fa i Kanal 9.

Som tur var så tänkte jag till den här gången. Det ligger nämligen till på följande Sätt: Alla Verkar ha Kanal 9 utom jag. Tex Så har Pappa Discovery, TMC och TV 4 Fakta (Samtliga är kanaler jag saknar). Så självklart har pappa Också Kanal 9 tänkte jag. Jag frågade Dag om han ville skjutsa mig, det ville han som tur var och körde mig Nästan 2,5 Alnö mil från till Kvissleby, nu ska jag alltså sova här i natt.

Min pappa Har inte Kanal 9, jag sa det? Däremot har han Alla andra j *** en kanaler. Jag sitter nog uppe hela natten i alla fall och kollar om kan man se det över nätet Åtminstone. Nån bild kanske jag kan se. Kul liv man har.
Oj, en sån här bild kanske jag kan se om jag sitter uppe hela natten. Hoppas!

Source: junkfoodbaby.blogspot.com

No comments:

Post a Comment